Skönaste tofflorna jag någonsin använt. Korksulan är otroligt mjuk och känns som att gå på moln. Lädret och mjukt och skönt och har aldrig skavt, inte ens i början. De töjer sig lite med användning men går lätt att justera spännet då för att få perfekt passform.Har ett par som inneskor men köpte precis ett par extra för utomhus. Dessa andas premium och kvalitet!
Älskar dessa! Otroligt sköna med sammet på insidan och den bredaste tåboxen jag haft på ett par sneakers hittills. De är ganska bulkiga och stora, men trots det är de superlätta och jag gillar den stilen. Blir aldrig obekväma att gå i och funkar även på sommaren när det är varmt. Rekommenderar!
En sandal som sitter kvar tack vare hälremmen på min droppfot, som är 1 cm kortare än den andra foten. Med andra ord; mycket för stor för ena foten.
My second pair of wyde shoes, went up a size this time to a 39 and I really love them. They nova fly are light and comfy, perfect summer sneaker.
Jätte sköna med härlig mjuk sula och skönt breda för mina breda fötter.
Còmodes, disseny ben estudiat, boniques, materials de qualitat i el color xulíssim!
Excellent fit and quality, very comfy. I have relatively wide feet and the withd is nice. Could be a little wider at the arches, but that`s an individual issue because mine are pretty strong built.
Cómodas,bastante anchas para que el pie no vaya apretujado, muy bonitasy comodas.Únicas en el mercado. Sin duda hay que comprarlas.
Bästa sandalen mågonsin. Så skön att gå i. Hela foten mår bra. Inga skavsår och inga tryck på tårna. Kommer att gå I dem hela sommaren. Tack för att ni tagit fram dessa skor.❤️🙏
Detta var precis vad som saknades bland mina skor. Underbart sköna och hälremmen gör att jag kan slappna av när jag går, slipper att knipa fast skon hela tiden. Jag använder Maia utan hälrem inomhus och dessa utomhus💕
Underbara. Att komfort och funktion möter varandra i snygg utseende. Jättenöjd. Välgjorda.
För första gången på många år känner jag att jag kan gå stadigt i sandaler! Fötterna får jobba lagom och stärks mer och mer för varje dag. Tack för att Maia nu finns med strap, använder dem såväl ute som inomhus.
Excellent shoes. They feel like they’re high quality, comparable with big brands like New Balance. The shape of the toe box is also just as wide as the Nova model in spite of the shoe model looking completely different . I love the Somas so much I’m actually thinking of getting another pair in another color way. WYDE truly has changed the game. For reference, I wear a size 10.5 men’s and my toes are 12cm across.
Really fantastic
Best shoes i bought by Wyde
Väldigt sköna sandaler.Har gått omkring hela dagar i dom utan att få ont. Dessutom är dom väldigt snygga!
Skön och snygg!! Lite skav från bakspännet som snabbt gick över med hjälp av plåster. Är så glad för denna fotriktiga sandal som passar till allt och som jag känner mig så fin i.